יום שני, 1 באוגוסט 2016

שוחררה גרסה חדשה 0.31.0

 MORE BIG NEWS UPDATE ! 0.31.0


אז מה קורה חברים?
לא הספקנו להתאושש משני העדכונים הקודמים  וכבר אתמול יצא אלינו אחד נוסף. (0.31.0)

אז מה נותן לנו העדכון החדש:
  •  דבר ראשון שרואים זה את שיפור הגרפיקה היפה שקיבלנו, צבעים חיים יותר, שיפור באנימציות כגון בקרבות מכון או במדליות,כתב יותר גדול, הפוקימונים נראים יותר טוב ויותר גדול בקיצור יפה.
  •  שיפור  בעיות הזיכרון של המשחק - המהירות של המשחק בעבר הייתה מאוד איטית נתקע המשחק בפגישת פוקימון פראי או בתפיסתו או בכללי במפה, אז לא עוד עם העדכון החדש המשחק פשוט טס.  
  • נכון שיצרתם את הדמות שלכם בפעם הראשונה השקעתם על המראה בידיעה שאי אפשר לשנות אותו אחר כך?
    אז עם העדכון החדש נוספה לנו האפשרות הזו וזה מעולה, פשוט תילחצו על התמונה של הדמות שלכם  ושם יהיה לכם את האפשרות לעשות זאת.
  • בנוסף לכך העמוד של הפוקימון עודכן, במקום לרדת עד למטה על מנת לעשות TRANFER נוסף כפור חד שסמלו 3 פסים ושם זה יהיה יחד עם הסימון של המועדף.
  • עוד משהו קטן ששונה זה חישוב הנזק בקרבות המכון.
  • עכשיו משהו קצת לרעתנו, אם פעם יכולנו תוך כדי תנועת רכב או אוטובוס לספור צעדים עכשיו הקשו עלינו. המשחק מפסיק לעקוב במהירות יותר נמוכה כלומר מהירות אנושית יותר. 
  •  אני לא יודע אם שמתם לב אבל באחד העדכונים העקבות במסך הפוקימונים הקרובים הפסיקו לרדת מ- 3 עקבות, עכשיו בעדכון האחרון העקבות בוטלו כך שיהיה לנו קצת יותר קשה לתפוס אותם. אבל אנחנו נסתדר כבר אני סומך עליכם :)



כמובן שהקישורים האלו הם למערכת האנדרואיד בלבד, לכל בעלי האייפון העדכונים מגיעים אליהם דרך חנות ה-APP STORE.
התקנת העדכונים מתבצעת באותה צורה שהתקנת את המשחק מההתחלה למי שלא זוכר לחצו פה להסברים.

עכשיו יש לנו חדשות מרגשות, בקרוב נוכל להוריד את פוקימון גו דרך החנויות שלנו בפלאפון. כן כן שמעתם נכון עוד על פי האתר של פוקימון גו הרשמי עוד 29 שעות בערך המשחק מגיע רשמית לישראל.
אנחנו כמובן נבדוק אם ההוצאה מתעכבת כל הזמן.

אז זהו תתעדכנו בהכל תשחקו תהנו תשטפו אותנו בחוויות 
ואם יש לכם שאלות תרשמו שלנו נשמח לשמוע ממכם:)
עכשיו – לכו תתפסו את כולם!